Tuesday, October 17, 2006

Yang mana lagi hebat ??

Lega. Habis keja pagi ni. Hmm dah 12.45 ni

Aku pun surf-surf internet sat dan terjumpa beberapa iklan/poster pasal telekomunikasi. Tak dinafikan peranan iklan/poster ni dalam membentuk imej syarikat. Juga penting dalam pemasaran. Tapi iklan-iklan di bawah ni membuatkan aku tergelak sorang-sorang.

OK, mula-mula aku jumpa iklan ni:







Nampak familiar kan mesej iklan kat atas tadi? Mesej dia lebih kurang macam iklan Telekom yang di bawah ni la. Hmmmmm .....








Tapi aku rasa tadak sapa boleh lawan iklan ni.
Baca hak yang dlm bulatan merah tu.

2 comments:

encik munir said...

MELAMPAU!

siku|at said...

Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir Batin..

0-0 ekkk..