Wednesday, April 30, 2008

Buruh Yang Selamat !

Akhirnya

Bulan April ni, dah 3 kali Ahad dah aku kena kerja.
Maka hari Buruh 1 Mei 2008 ni akan kusambut dengan sepenuh hati.
Aku akan bercuti 2 dan 5 Mei ni.

Destinasi ?
Mana lagi kalo bukan balik rumah mentua di Johoq.
Wohoooo
I'm gonna miss nasi kandar for a few days !
Happy holiday buat semua buruh² (paksa / suka rela) di Malaya.

Owh ya.
Sementara cuti panjang tu, apa kata hangpa cuba amalkan petua di bawah.
Bagus untuk kesihatan katanya.
Bagi yang bercouple, kalau nak lagi sihat, amalkan petua ni:

"Yang gelfren makan yang boifren punya,
dan yang boifren makan yang gelfren punya"

Gerenti sihat dan secara tak langsung membuktikan tahap cinta hangpa pada pasangan masing².




UPDATED:

Hep usha apa tu ...



Gambar Ehsan Berita Harian sempena Istiadat Pembukaan Penggal Pertama Persidangan Parlimen Malaysia ke-12 oleh KDYMM YDPA Tuanku Sultan Mizan.

Daulat Tuanku !

Klik sini untuk berita penuh.

4 comments:

mye said...

yikes. nasib baik aku dah kawen, tak de boifen nyer bijih utk dijamah. yishhh.....!!!!!
happy holiday qaseh bonok!

rumet said...

yang kat belakang pon panjang leher nak usha jugak!
haha

ajamz said...

kajian berapa tahun tuh, adaka bahan buangan terjadual tuh nak dimakan huh

Hambali ® said...

mye
kalo dah kawen bleh try hubby punya kot hahaha.
bukan apa, refresh balik tahap kesetiaan.
mana la tau lama2 ni dah luntur kesetiaan hahaha.

rumet
gua no komen
tapi kalu tengok riak muka macam daok cuba tu

ajamz
tu kajian untuk dapatkan phd kot
unimap ada offfer kot course pelik2 macam tu.