Thursday, June 9, 2011

Cerita Ringkas - Quick Update

Semenjak dua menjak ni, gua agak jarang update. Agak kesibukan mengurus perpindahan rumah dan kerja-kerja rutin pejabat. Ni kira macam quick update. Okeh? yeah


Dom Dom.
Gua tengah amat-amat risau. Berat badan terkini anak dara gua dah mencecah 29kg. Agak "semangat" bagi kanak-kanak 4 tahun. Tapi gua masih positif yang dia masih boleh shape-up balik lepas dia gi nursery. Owh ya, gua ada cadang nak hantar dia masuk kelas ballet memandangkan dia minat sangat dengan ballet. ok tak?




Bacin bacin.
Ini bacin. Makin ligat. Makin aktif. Dan ini cara baru dia naik papan gelungsor. turun arah belakang. Gambar masa main depan toys'r us Mid Valley haritu. Papan gelungsor rendah ok la. Yang tinggi, gua tak kasi dia turun gaya macam ni. Fuhh.







Wifey.
Gua kasi spesel present kasi sama wifey, sempena besday dia yang lepas. Apa dia? tableh cakap la kan? :p Happy besday yang!. Love ya.

Gua?
Macam tu saja.

4 comments:

ninaC said...

aku rasaaa lama gila aku tak jumpa hang.
wedding zamey, hang di panggil dak? aku tak ingatlah hampa sekelas ka dak dulu.
so hang pi dak?
hang ada lah antara manusia yang aku consistently stalk.
:D

Hambali ® said...

zamilia mmu tu ye? ha die 511, aku 512. tak kena pun kenuri dia. tak berapa kenai sangat pun.

ha teruskan stalk. aku no hal

Angah said...

jgn risau la sme..anak sulung aku pun rupa itu la masa 4-5 tahun. Masuk 6 tahun sampai sekarang makin tinggi tapi berat tak naik2..so 29kg jugak at 7yo..

Hambali ® said...

ek?? tula pasal. harapnye camtu jugak la nanti. Doktor pun cakap camtu. Cuma ye la kite as parent ni riso jugak.

heee sian bebudak ni. Kalo kurus pun risao. dah comel cenggini pun riso gak. hehe