Monday, February 14, 2011

Cerita Mola Sibuk.

Gua dah mola sibuk. Duit sudah mola masuk. Kerja sudah mula jalan. Program sudah mula kena buat.

Esok (cuti lagi .. haih) gua nak p KL. Lusa dan tulat, (Rabu dan Khamis) nanti gua ada meryuarat di HQ.

Nanti gua hapdet cerita pasal Kak Nini, ipar gua. Mak mentua gua cakap, dia asik sebut nama gua. "Alaaa yusman ... yang boifren adik (bini gua) tu ha." katanya. Walhal gua dah anak dua. Dia still ingat gua ni bf adik dia. Gua tatau nak cakap apa. Sedih pun ada tengok dia. Tapi kelakar pun ada juga kadang² dengar dia membebel.

Apa-apapun, gua suka bulan Januari dan Februari. Itulah masa untuk gua rehat sebentar. Dalam erti kata lain, cuti banyak.







Ok ok. Lu tak payah nak jadi poyo cakap pasal produktiviti ok? Dah emmang Malaysia ni banyak cuti. Abih nak buat camne??



No comments: