Monday, May 17, 2010

Cerita Bacin dan Baby Gangren-nya.



Ini Thaqif. Hero gua. Nama manjanya, gua selalu rujuk sebagai "Bacin-bacin". Sebab die ada bau acin-acin. Seronok gomos-gomos Bacin ni. Achem achem bau dia. Manja tapi sangat aktif. Almaklumlah, hero.



Seperti budak-budak lain yang ada bantal busuk, Bacin pun ada "baby" dia. Atau bantal busuk. Asal nak tidoq atau nak minum susu, musti dia peluk baby dia. Pun menjadi masalah besar sekiranya kami travel tak bawak baby ni. Walaupun tido di bawah ketiak gua, baby dia tetap akan dibawa.



Ini rupa baby dia masa baru beli. Ada dua jenis sebenaqnya. Hensel and Gretel dari K'z Kids. Ala yang cerita org putih dulu-dulu tu.

Kakak dia pun ada satu. Namanya Gretel, sebab perempuan dan kaler pink. Bacin punya nama Hensel. Biru. Sesuai dengan jiwa lelaki. Ehem.



Bacin sayang sangat dengan baby dia. Habis baby dia dipeluk dicium dan jugak dimamah benda alah tu. Sama macam kakak, bacin tak boleh tido kalo tadak baby dia.



Namun selepas setahun, Hensel diserang penyakit. Kakinya terkena gangren walaupun tidak merokok dan bebas dari kencing manis. Terpaksa dipotong. Jadi, inilah rupa Hensel yang terkini.



Bukan setakat kena gangren dan kena potong kaki, jambul hensel yang sejemput pun kena potong. Hmmm nanti ba beli yang baru ye.

6 comments:

nifalnin... said...

hahahha.. cute... comey jer baby busuk anak awak tu... hehehh... anak sy plak x bleh klu x der bntl busuk dia... heheheh...

Anonymous said...

chesssss ada ke panggil anak bacin...kesian dia bila dah besar depan kawan2 kena panggil bacin...hihihi...anyway kelakar laa

ChickenLeg said...

Jambul dia bukan kena potong... DNA sama tu... hahaha

Look87 said...

blogwalking, nice to meet your blog, it is a great n good blog...
please visit me and follow me...
thank you...
and friend greeting

Hambali ® said...

Nifalnin: Jaga baik2 bantal busuk dia tau .... kalo tak susah wooo

Anon: Hehe

Che Mat: Cilakak hang. Weh jalan "Iamsterdam" apa cerita? Lama tak sembang dgn hang ni

Look87: Greeting dan selamat sore. :D

ChickenLeg said...

Man... nanti la sembang lain... aku pun kalut dengan exam ni... hang pun busy mami nak mai...