Tuesday, September 23, 2008

Kisah Bulan Posa

Minggu lepas, hari minggu. Dalam pukoi 11 pagi.

Aku tengah dok layan2 mata yang berat di atas katil sambil tepuk2 Qaseh bagi dia tidoq, bila mana tiba-tiba Bubu panggil aku ...

"Yang, tengok ni"

"Aaaaaa? Apa dia ?", kataku, separuh mamai. Almaklumlah, sambil menepuk anak, mata sendiri pun ikut sama pelan pelan berat.

"Tengok ha. Ni ha. Positive. Terang benderang sign dia."

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!??? Allahuakbar!"

Terus segar mata.



Rupa-rupanya Qaseh nak dapat adik dah. Rupa-rupanya dah 6 minggu dah. Patut la Qaseh dok tokak ibu jari kaki dia.

Alhamdulillah. Hadiah Ramadan. Semoga semuanya selamat. Insyallah.

10 comments:

mye said...

wahh..!!! tah-ni-ah!!!!!!
nampaknya kena la tambah ticker baru kat atas tu utk adik qaseh pulak! ;)

sikulat said...

tahniah..!!

rumet said...

nasik kandaq line clear + tokua rendang + ayaq nyoq campoq = viagra penang

congrats!

kama said...

congrats sme...

Anonymous said...

congrats

ajamz said...

tahniah bro

tim'ots said...

tahniah sme!!!!

Hambali ® said...

Terima kasih semua.
Terima kasih banyak-banyak.
:)

*speechless

Liza Yaakup said...

congratulations!!!

X-weatherman said...

Walawei Sme...hang dah tambah sorang lagi..takpa, aku baru sorang nanti aku perambat slow-slow..

Nway, congrats!!