Tuesday, June 6, 2006

Bahalol !$@(&*

Arghhhhhh
BAHALOL betui KKLW ni
Aku dah siap naik highway nak p meeting dia, tiba² call cakap kata meeting tak jadi
bodoh bodoh bodoh
Esok nak meeting hari ni baru bagitau kensel ???
Kebetulan aku bertolak lewat dari rumah.
Aku dah kat highway dah masa ni.
Nasib baik baru lepas simpang Aloq Staq Utara, so aku patah balik ke simpang Aloq Staq Selatan (melalui jalan Tandop). Lepaih exit saja, teruih aku p pejabat dan baca surat tu dan JENG JENG JENG ... terserlah ketidakcerdikan mereka.
Isk bahalul



Tajuk surat yang menyatakan tentang pertukaran
tarikh mesyuarat.





Surat ni bertarikh 5 Jun 2006 (Semalam)
dan BARU DIFAKS ke pejabat aku
HARI INI PUKOI 12 Tgh HARI 6 JUN.

Aku kat highway dah. Kelam kabut pejabat aku call habaq mai yang mesyuarat dah kensel. kalau aku dah p sampai ke Tg Malim lagu mana ? Akai tadak langsung.

No comments: