Friday, March 10, 2006

Update Kali Pertama Selepas Setahun !!

test test

ini adalah KALI PERTAMA AKU UPDATE BLOG NI SELEPAS SETAHUN aku register dan tinggalkan. Tahniah kepada aku.
ini membuktikan yang pihak blogger.com begitu bermurah hati untuk tidak menggantung akaun aku walaupun sudah setahun tidak diupdate.
banyak giler ah yang terjadi sepanjang setahun tak terupdate.
antaranya
1. pengalaman aku 1st time masuk keje gomen,
2. keje di putrajaya,
3. dihantar ke perlis,
4. kursus DPA 2/2004 yang mmg satu memori sepanjang hayat,
5. banjir terhebat, terburuk di Perlis bulan 12 tahun 2005
6. bertunang selepas banjir melanda perlis dgn gadis pilihan hati pada 31/1/06

serius aku tak termampu dah nak kata apa lagi....
banyak gila yang terjadi sepanjang setahun ni yang aku rasa rugi sbb tak dapat dijadikan catatan dalam blog ni

haduih....
apa-apa pun
malam tadi ada perjumpaan dgn MB Perlis sampai 12.30 mlm
pukoi 1.30 baru sampai umah dan pukoi 2 baru tidoq ....
kesimpulannya ....
pagi aku mai ofis dlm keadaan amat tidak bertenaga
jadi untuk menambah tenaga, aku ajaklah drebar ke ofis ke Kedai Makan pekena kopi Gano tarik satu ... hehehe

No comments: