Tuesday, August 7, 2012

Ye kelmarin

ye kelmarin ... harapan kedua terakhir umat malaya tak berjaya membawa balik emas dari olimpik.

ye kelmarin ... gua lambat ke terawih, gara-gara menonton perlawanan akhir antara lindan dan leechongwei.

ye kelmarin ... semua rakyat malaysia yang kononnya cintakan sukan tapi sebenaqnya pakat hampa bila tak dapat eskrim free baskin robbin.

ye kelmarin ... ada satu lahanat bangang yang dipanggil YB buat twit yang hanya menyerlahkan kebodohannya. Dan 1Malaysia memaki hamun dia. Ini ka perangai orang yang nak dipanggil Yang Berhormat? Sapa nak hormat hang kalo macam ni hang punya bangang? Lagi layak dipanggil Yang Bangang.




Ya kenapa gua panggil harapan kedua terakhir? Sebab kita masaih ada 1lagi harapan terakhir iaitulah The Pocket Rocket Man.

Oh ya ... semalam gua cuti. Nuzul Quran. Semalam hujan lebat. Dari 2pagi sampai subuh. Penang banjir kilat. Gua pulak, ter zzz lepas sahur dan subuh sampai kol 11.30am. Terbaik.

Apa-apa pun, komen Razif Sidek dlm Segmen Sukan di Buletin Utama semalam (6 Ogos 2012) paling gua suka.

"Kita sepatutnya dah boleh lupakan Chong Wei, Keng Kiat dan Boon Heong. Paling penting sekarang ialah siapa selepas mereka sekarang ni?"

No comments: