Tuesday, October 14, 2008

4 dalam 1

Dalam tempoh 2-3 hari ni, ada beberapa berita yang diterima. Kali ini lebih pada berita mengenai hal-hal semasa.

Yang pertama, Adik bongsu aku menduduki PMR bermula semalam. Gud Luck utk adik. Along tak harap apa2 dari adik (walaupun adik diumum "best student" dalam trial yang lepas). Apa yang along harap, adik relaks dan tenang amik exam kali ni. Along dan Kakak serta Qaseh sentiasa mendoakan yang terbaik utk Adik. Lepas exam mesti mai jalan di Penang jumpa Qaseh ok ?

Yang kedua, Rumet telah selamat menimang cahaya mata kedua. Seorang hero/putera. Wildan namanya. Tahniah. Moga makin ceria dan murah rezeki hangpa anak beranak sekeluarga, insyallah.

Yang ketiga, takziah pada Nor Hasrul Nizam aka POKLEH, member aku dari zaman sekolah rendah di Kangaq dulu. Beliau kehilangan adik beliau yang kedua akibat kemalangan di Lebuhraya Guthrie di Shah Alam. Takziah dan semoga dia sekeluarga tabah sangat2 dengan apa yang terjadi. Owh ya. beberapa tahun lepas, Pokleh dah kehilangan adik beliau (adik pertama) juga akibat kemalangan somewhere di Sungai Petani, kalau tak silap. Kali ini peristiwa yang sama berulang dan aku sekeluarga amat bersimpati dengan apa yang mereka alami. Semoga Allah mencucuri rahmat padakedua-dua Allahyarham.

Yang keempat, Batch 2/2004 telah kehilangan sorang sahabat, Monaliza Hamzah yang kembali ke Rahmatullah akibat kenser yang katanya sudah di tahap 4. Alfatihah juga dari kami sekeluarga untuk keluarga Allahyarham. Berita mengenainya ada di sini.

2 comments:

rumet said...

thank you for the well wishes. tak lama lagi Wildan pon dapat kawan sorang lagi kan :)

takziah atas pemergian kawan2 ...

semoga adik berjaya dalam peperiksaan

Alam Setia said...

salam. singgah singgah disini