Monday, January 22, 2007

The time has come ...

Assalamualaikum wbt

Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim,

Dengan penuh rasa berbesar (dan berdebar) hati yang teramat, saya Yusman Hambali bin Ahmad ingin menjemput suma rakan-rakan taulan, kenalan, sahabat handai, member-member, serta sedara mara yang mengenali diri saya tak kira di mana anda berada ke majlis perkahwinan saya dgn Zalila bt Mohamed yang akan diadakan:

pada hari Sabtu, 17 Febuari 2007 bersamaan 29 Muharam 1428 H
di Dewan Jubli Intan Sultan Ibrahim, Segamat Baru, Segamat, Johor.


Aturcara Majlis: Jamuan Makan 12 t/hari - 4.00 ptg


Semoga kehadiran sedara/sedari dapat menambahkan keberkatan dan kemeriahan majlis ini. Mai jangan tak mai .....



 page 1



page 2

p/s:
Majlis ni sebelah pompuan dulu ... sebelah laki akan menyusul nanti insya-Allah.

15 comments:

robotix said...

mmg buat seblah pompuan je ke ape?

halim said...

tahniah. nape ko pakai baju kaler putih tu. ko pernah dpt pingat dr sultan ke?

mudin001 said...

tahniah smey!

faizura said...

tahniah!tahniah! tapi kan sme..aku mintak maaf bebanyak. balik kedah time tu. nanti kalau kenduri belah perlis....kalau tak dak aral...aku pi k

siku|at said...

Tahniah..tahniah.. majlis tuh, aku kena tanya bull dulu... dia ok.. aku ok je nak pergi Segamat..

CONGRATE SME!

rumet said...

segamat tu kat mana? malaysia ke?

mardhiah12 said...

tahniah tahniahhh

Ishqi said...

Tahniah Sme!!! Aku kena confirm ngan laki aku dulu.. Taknak buat reunion 512 ke?? hehehe

Anonymous said...

Salam hensem, first tahniah ler aku ucapkan....then terima kasih keran menjemput...insyaallah jika takder aral sampai ler kat segamat tuh...adios

husna said...

hee~~kawen kawen! :-D
gembiranye kiteee!!
congratz waaakk!!
bak mai address sket..
leh pos adiah ngehehe

+cheeps+ said...

Ko ingat ko sorg jek manusia yg nak kawin kat dunia nih.. ramai lagi la... takyah la nak kecoh2...

Aku pegi kalo Farul/Arib/Ajon pegi... Aku malas drive sesorg..

farradasmiley said...

tahniah sme!!!

araamy said...

tahniah smeyyy

meowsoleh said...

assalamualaikum. jemputlah ke http://lindunganbulan.blogspot.com http://karyamuslim.blogspot.com dan http://dppkkj.blogspot.com/

Anonymous said...

Salam,
Sme, tahniah. semoga kekal sampai ke syurga.

p/s : mu ingat lagi ke kat kawe...rasanya mmg dh 10 thn tak jumpa. nanti mail lah ke usereee@hotmail.com.
(EMEYUS)